Vă mulțumim că ați ales să faceți parte din comunitatea noastră la Fine Art Handeco SRL, care își desfășoară activitatea sub numele de Handeco ("Handeco", "noi", "ne", "nostru"). Ne angajăm să protejăm informațiile dvs. personale și dreptul dvs. la confidențialitate. Dacă aveți întrebări sau nelămuriri cu privire la această notă de confidențialitate sau la practicile noastre în ceea ce privește informațiile dvs. personale, vă rugăm să ne contactați la office@handeco.ro.
Atunci când vizitați site-ul nostru web https://handeco.ro (denumit în continuare "site-ul web") și, în general, atunci când utilizați oricare dintre serviciile noastre (denumite în continuare "serviciile", care includ site-ul web), considerăm faptul că ne încredințați informațiile dvs. personale. Luăm foarte în serios confidențialitatea dumneavoastră. În această notă de confidențialitate, încercăm să vă explicăm în cel mai clar mod posibil ce informații colectăm, cum le folosim și ce drepturi aveți în legătură cu acestea. Sperăm să vă acordați puțin timp pentru a-l citi cu atenție, deoarece este important. În cazul în care există termeni din această notă de confidențialitate cu care nu sunteți de acord, vă rugăm să întrerupeți imediat utilizarea serviciilor noastre.
Această notă de confidențialitate se aplică tuturor informațiilor colectate prin intermediul Serviciilor noastre (care, așa cum este descris mai sus, include site-ul nostru web), precum și oricăror servicii, vânzări, marketing sau evenimente conexe.
Vă rugăm să citiți cu atenție politica de confidențialitate, deoarece vă va ajuta să înțelegeți ce facem cu informațiile pe care le colectăm.
Informații personale pe care ni le dezvăluiți
Pe scurt: Colectăm informațiile personale pe care ni le furnizați.
Colectăm informațiile personale pe care ni le furnizați în mod voluntar atunci când vă înregistrați pe site-ul web, vă exprimați interesul de a obține informații despre noi sau despre produsele și serviciile noastre, atunci când participați la activitățile de pe site-ul web sau în alt mod atunci când ne contactați.
Informațiile personale pe care le colectăm depind de contextul interacțiunilor dvs. cu noi și cu site-ul web, de alegerile pe care le faceți și de produsele și caracteristicile pe care le utilizați. Informațiile personale pe care le colectăm pot include următoarele:
Informații personale furnizate de dumneavoastră. Colectăm nume; numere de telefon; adrese de e-mail; adrese poștale; nume de utilizator; parole; adrese de facturare; și alte informații similare.
Date de plată. Este posibil să colectăm datele necesare pentru a vă procesa plata în cazul în care efectuați achiziții, cum ar fi numărul instrumentului de plată (cum ar fi numărul cardului de credit) și codul de securitate asociat instrumentului de plată. Toate datele de plată sunt stocate de NETOPIA FINANCIAL SERVICES SRL - sediul social București, Bd. Dimitrie Pompei, nr. 9-9A, IRIDE BUSINESS PARK, Clădirea nr. 24, Etaj 4, Camera 4A, Sector 2 Înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului București sub nr. J40/12763/2020, Cod Unic de Înregistrare (CUI) nr. 43131360. Puteți găsi linkul (linkurile) către notificarea lor de confidențialitate aici: https://netopia-payments.com/politica-de-confidentialitate/ .
Toate informațiile personale pe care ni le furnizați trebuie să fie adevărate, complete și exacte și trebuie să ne notificați orice modificare a acestor informații personale.
Informații colectate automat
Pe scurt: Unele informații - cum ar fi adresa dumneavoastră de protocol Internet (IP) și/sau caracteristicile browserului și ale dispozitivului - sunt colectate automat atunci când vizitați site-ul nostru web.
Colectăm automat anumite informații atunci când vizitați, utilizați sau navigați pe site-ul web. Aceste informații nu dezvăluie identitatea dvs. specifică (cum ar fi numele dvs. sau informațiile de contact), dar pot include informații despre dispozitiv și utilizare, cum ar fi adresa IP, caracteristicile browserului și ale dispozitivului, sistemul de operare, preferințele lingvistice, URL-urile de trimitere, numele dispozitivului, țara, locația, informații despre cum și când utilizați site-ul nostru web și alte informații tehnice. Aceste informații sunt necesare în primul rând pentru a menține securitatea și funcționarea site-ului nostru web, precum și în scopuri interne de analiză și raportare.
La fel ca multe întreprinderi, colectăm informații și prin intermediul cookie-urilor și al tehnologiilor similare.
Informațiile pe care le colectăm includ:
- Date de jurnal și de utilizare. Datele de jurnal și de utilizare sunt informații legate de servicii, de diagnosticare, de utilizare și de performanță pe care serverele noastre le colectează automat atunci când accesați sau utilizați site-ul nostru web și pe care le înregistrăm în fișiere jurnal. În funcție de modul în care interacționați cu noi, aceste date de jurnal pot include adresa dumneavoastră IP, informații despre dispozitiv, tipul și setările browserului și informații despre activitatea dumneavoastră pe site-ul web (cum ar fi ștampilele de dată/oră asociate cu utilizarea dumneavoastră, paginile și fișierele vizualizate, căutările și alte acțiuni pe care le întreprindeți, cum ar fi funcțiile pe care le utilizați), informații despre evenimentele dispozitivului (cum ar fi activitatea sistemului, rapoartele de eroare (uneori numite "crash dumps") și setările hardware).
- Date despre dispozitiv. Colectăm date despre dispozitiv, cum ar fi informații despre computerul, telefonul, tableta sau alt dispozitiv pe care îl utilizați pentru a accesa site-ul web. În funcție de dispozitivul utilizat, aceste date despre dispozitiv pot include informații precum adresa IP (sau serverul proxy), numerele de identificare ale dispozitivului și ale aplicației, locația, tipul de browser, modelul de hardware, furnizorul de servicii de internet și/sau operatorul de telefonie mobilă, sistemul de operare și informațiile de configurare a sistemului.
- Date de localizare. Colectăm date de localizare, cum ar fi informații despre locația dispozitivului dumneavoastră, care pot fi precise sau imprecise. Cantitatea de informații pe care o colectăm depinde de tipul și setările dispozitivului pe care îl utilizați pentru a accesa site-ul web. De exemplu, putem utiliza GPS și alte tehnologii pentru a colecta date de geolocalizare care ne indică locația dvs. curentă (pe baza adresei dvs. IP). Puteți opta să nu ne permiteți să colectăm aceste informații fie prin refuzarea accesului la informații, fie prin dezactivarea setării de localizare de pe dispozitivul dvs. Rețineți totuși că, dacă alegeți să renunțați, este posibil să nu puteți utiliza anumite aspecte ale Serviciilor.
2. CUM FOLOSIM INFORMAȚIILE DUMNEAVOASTRĂ?
Pe scurt: Prelucrăm informațiile dvs. în scopuri bazate pe interese comerciale legitime, pe îndeplinirea contractului cu dvs., pe respectarea obligațiilor noastre legale și/sau pe consimțământul dvs.
Utilizăm informațiile personale colectate prin intermediul site-ului nostru web pentru o varietate de scopuri comerciale descrise mai jos. Prelucrăm informațiile dvs. personale în aceste scopuri pe baza intereselor noastre comerciale legitime, pentru a încheia sau a executa un contract cu dvs., cu consimțământul dvs. și/sau pentru respectarea obligațiilor noastre legale. Indicăm motivele specifice de prelucrare pe care ne bazăm în dreptul fiecărui scop enumerat mai jos.
Utilizăm informațiile pe care le colectăm sau le primim:
- Pentru a facilita crearea contului și procesul de conectare. În cazul în care alegeți să vă conectați contul dvs. cu noi la un cont al unei terțe părți (cum ar fi contul Google sau Facebook), folosim informațiile pe care ne-ați permis să le colectăm de la aceste terțe părți pentru a facilita crearea contului și procesul de conectare pentru executarea contractului.
- Pentru a posta recenzii. Publicăm recenzii pe site-ul nostru web care pot conține informații personale. Înainte de a posta o mărturie, vom obține consimțământul dvs. pentru a vă utiliza numele și conținutul mărturiei. Dacă doriți să vă actualizați sau să vă ștergeți mărturia, vă rugăm să ne contactați la adresa office@handeco.ro și să vă asigurați că includeți numele, locația mărturiei și informațiile de contact.
- Solicitare feedback. Putem utiliza informațiile dvs. pentru a solicita feedback și pentru a vă contacta în legătură cu utilizarea de către dvs. a site-ului nostru web.
- Pentru a permite comunicări de la utilizator la utilizator. Putem utiliza informațiile dvs. pentru a permite comunicări de la utilizator la utilizator, cu acordul fiecărui utilizator.
- Pentru a gestiona conturile de utilizator. Putem utiliza informațiile dvs. în scopul gestionării contului nostru și al menținerii acestuia în stare de funcționare.
- Pentru a vă trimite informații administrative. Putem utiliza informațiile dvs. personale pentru a vă trimite informații despre produse, servicii și caracteristici noi și/sau informații despre modificările aduse termenilor, condițiilor și politicilor noastre.
- Pentru a ne proteja serviciile. Putem utiliza informațiile dvs. ca parte a eforturilor noastre de a menține site-ul nostru în siguranță și securitate (de exemplu, pentru monitorizarea și prevenirea fraudelor).
- Pentru a aplica termenii, condițiile și politicile noastre în scopuri comerciale, pentru a respecta cerințele legale și de reglementare sau în legătură cu contractul nostru.
- Pentru a răspunde la solicitări legale și pentru a preveni prejudiciile. În cazul în care primim o citație sau o altă solicitare legală, este posibil să avem nevoie să inspectăm datele pe care le deținem pentru a stabili cum să răspundem.
- Să vă îndeplinim și să vă gestionăm comenzile. Este posibil să folosim informațiile dvs. pentru a îndeplini și gestiona comenzile, plățile, returnările și schimburile efectuate prin intermediul site-ului web.
- Administrarea extragerilor de premii și a concursurilor. Putem utiliza informațiile dvs. pentru a administra extragerile de premii și concursurile atunci când alegeți să participați la concursurile noastre.
- Pentru a livra și a facilita livrarea de servicii către utilizator. Putem utiliza informațiile dvs. pentru a vă furniza serviciul solicitat.
- Pentru a răspunde la solicitările utilizatorilor/oferirea de asistență utilizatorilor. Putem utiliza informațiile dvs. pentru a răspunde la solicitările dvs. și pentru a rezolva orice potențiale probleme pe care le puteți avea în legătură cu utilizarea serviciilor noastre.
- Pentru a vă trimite comunicări de marketing și promoționale. Noi și/sau partenerii noștri terți de marketing putem utiliza informațiile personale pe care ni le trimiteți în scopuri de marketing, dacă acest lucru este în conformitate cu preferințele dvs. de marketing. De exemplu, atunci când vă exprimați interesul de a obține informații despre noi sau despre site-ul nostru web, când vă abonați la acțiuni de marketing sau când ne contactați în alt mod, vom colecta informații personale de la dumneavoastră. Puteți renunța la e-mailurile noastre de marketing în orice moment (a se vedea "CARE SUNT DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ ÎN MATERIE DE CONFIDENȚIALITATE" de mai jos).
- Să vă livrăm publicitate direcționată. Este posibil să folosim informațiile dvs. pentru a dezvolta și afișa conținut și publicitate personalizată (și să colaborăm cu terți care fac acest lucru) adaptată intereselor și/sau locației dvs. și pentru a măsura eficiența acesteia.
3. VOR FI ÎMPĂRTĂȘITE INFORMAȚIILE DVS. CU CINEVA?
Pe scurt: Împărtășim informațiile doar cu consimțământul dumneavoastră, pentru a respecta legile, pentru a vă furniza servicii, pentru a vă proteja drepturile sau pentru a îndeplini obligațiile de afaceri.
Putem prelucra sau partaja datele dvs. pe care le deținem pe baza următoarelor temeiuri juridice:
- Consimțământ: Putem prelucra datele dvs. dacă ne-ați dat consimțământul specific de a utiliza informațiile dvs. personale într-un anumit scop.
- Interese legitime: Putem prelucra datele dvs. atunci când este necesar în mod rezonabil pentru a ne atinge interesele noastre comerciale legitime.
- Executarea unui contract: În cazul în care am încheiat un contract cu dumneavoastră, putem prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal pentru a îndeplini termenii contractului nostru.
- Obligații legale: Putem dezvălui informațiile dvs. în cazul în care suntem obligați prin lege să facem acest lucru pentru a respecta legislația aplicabilă, solicitările guvernamentale, o procedură judiciară, un ordin judecătoresc sau un proces legal, cum ar fi ca răspuns la un ordin judecătoresc sau o citație (inclusiv ca răspuns la autoritățile publice pentru a îndeplini cerințele de securitate națională sau de aplicare a legii).
- Interese vitale: Putem dezvălui informațiile dvs. în cazul în care considerăm că este necesar pentru a investiga, a preveni sau a lua măsuri cu privire la potențiale încălcări ale politicilor noastre, suspiciuni de fraudă, situații care implică potențiale amenințări la adresa siguranței oricărei persoane și activități ilegale, sau ca dovadă în cadrul unui litigiu în care suntem implicați.
Mai exact, este posibil să fie nevoie să vă prelucrăm datele sau să împărtășim informațiile dvs. personale în următoarele situații:
- Transferuri de afaceri. Este posibil să împărtășim sau să transferăm informațiile dvs. în legătură cu, sau în timpul negocierilor pentru, orice fuziune, vânzare de active ale companiei, finanțare sau achiziție a întregii sau a unei părți din afacerea noastră către o altă companie.
- Furnizori, consultanți și alți furnizori de servicii terți. Este posibil să împărtășim datele dvs. cu vânzători, furnizori de servicii, contractori sau agenți terți care prestează servicii pentru noi sau în numele nostru și care au nevoie de acces la astfel de informații pentru a face această muncă. Exemplele includ: procesarea plăților, analiza datelor, livrarea de e-mailuri, servicii de găzduire, servicii de asistență pentru clienți și eforturi de marketing. Putem permite unor terțe părți selectate să utilizeze tehnologia de urmărire pe site-ul web, ceea ce le va permite să colecteze date în numele nostru despre modul în care interacționați cu site-ul nostru web în timp. Aceste informații pot fi utilizate, printre altele, pentru a analiza și urmări datele, pentru a determina popularitatea anumitor conținuturi, pagini sau caracteristici și pentru a înțelege mai bine activitatea online. Cu excepția cazului în care este descris în acest anunț, nu împărtășim, vindem, închiriem sau comercializăm niciuna dintre informațiile dvs. cu terțe părți în scopuri promoționale ale acestora. Avem contracte cu procesatorii noștri de date, care sunt concepute pentru a contribui la protejarea informațiilor dvs. personale. Acest lucru înseamnă că aceștia nu pot face nimic cu informațiile dvs. personale, cu excepția cazului în care noi i-am instruit să facă acest lucru. De asemenea, aceștia nu vor împărtăși informațiile dvs. personale cu nicio altă organizație în afară de noi. Aceștia se angajează, de asemenea, să protejeze datele pe care le dețin în numele nostru și să le păstreze pentru perioada pe care le instruim.
4. CU CINE VOR FI PARTAJATE INFORMAȚIILE DUMNEAVOASTRĂ?
Pe scurt: Împărtășim informații doar cu următoarele părți terțe.
Împărtășim și dezvăluim informațiile dvs. numai cu următoarele părți terțe. Am clasificat fiecare parte astfel încât să puteți înțelege cu ușurință scopul practicilor noastre de colectare și prelucrare a datelor. În cazul în care am prelucrat datele dvs. pe baza consimțământului dvs. și doriți să vă retrageți consimțământul, vă rugăm să ne contactați folosind datele de contact furnizate în secțiunea de mai jos intitulată "CUM NE PUTEȚI CONTACTA CU PRIVIRE LA ACEST ANUNȚ?".
- Factură și facturare
FGO
- Analiză web și mobilă
Google Analytics
5. FOLOSIM COOKIE-URI ȘI ALTE TEHNOLOGII DE URMĂRIRE?
Pe scurt: Este posibil să folosim module cookie și alte tehnologii de urmărire pentru a colecta și stoca informațiile dumneavoastră.
Putem utiliza module cookie și tehnologii de urmărire similare (cum ar fi balize web și pixeli) pentru a accesa sau stoca informații. Informații specifice despre modul în care utilizăm astfel de tehnologii și despre cum puteți refuza anumite cookie-uri sunt prezentate în Notificarea noastră privind cookie-urile.
6. CÂT TIMP PĂSTRĂM INFORMAȚIILE DUMNEAVOASTRĂ?
Pe scurt: Păstrăm informațiile dvs. atât timp cât este necesar pentru a îndeplini scopurile descrise în această notă de confidențialitate, cu excepția cazului în care legea prevede altfel.
Vom păstra informațiile dvs. personale doar atât timp cât este necesar pentru îndeplinirea scopurilor stabilite în această notă de confidențialitate, cu excepția cazului în care o perioadă de păstrare mai lungă este cerută sau permisă de lege (cum ar fi cerințele fiscale, contabile sau alte cerințe legale). Niciun scop din această notificare nu va necesita păstrarea informațiilor dvs. personale pentru o perioadă mai lungă decât perioada în care utilizatorii au un cont la noi.
Atunci când nu mai avem nicio nevoie comercială legitimă de a prelucra informațiile dvs. personale, vom șterge sau anonimiza aceste informații sau, dacă acest lucru nu este posibil (de exemplu, deoarece informațiile dvs. personale au fost stocate în arhive de rezervă), atunci vom stoca în siguranță informațiile dvs. personale și le vom izola de orice prelucrare ulterioară până când ștergerea este posibilă.
7. CUM PĂSTRĂM INFORMAȚIILE DUMNEAVOASTRĂ ÎN SIGURANȚĂ?
Pe scurt: Ne propunem să protejăm informațiile dvs. personale printr-un sistem de măsuri de securitate organizaționale și tehnice.
Am implementat măsuri de securitate tehnice și organizaționale adecvate, menite să protejeze securitatea tuturor informațiilor personale pe care le prelucrăm. Cu toate acestea, în ciuda măsurilor noastre de protecție și a eforturilor noastre de a vă securiza informațiile, nicio transmisie electronică pe internet sau tehnologie de stocare a informațiilor nu poate fi garantată ca fiind 100% sigură, astfel încât nu putem promite sau garanta că hackerii, infractorii cibernetici sau alte părți terțe neautorizate nu vor putea să ne învingă securitatea și să colecteze, să acceseze, să fure sau să modifice în mod necorespunzător informațiile dumneavoastră. Deși vom face tot ce ne stă în putință pentru a vă proteja informațiile personale, transmiterea de informații personale către și de pe site-ul nostru web se face pe propriul dvs. risc. Ar trebui să accesați site-ul web numai într-un mediu securizat.
8. COLECTĂM INFORMAȚII DE LA MINORI?
Pe scurt: Nu colectăm cu bună știință date de la sau nu comercializăm către copii cu vârsta sub 18 ani.
Nu solicităm cu bună știință date de la sau nu comercializăm către copii cu vârsta sub 18 ani. Prin utilizarea site-ului web, declarați că aveți cel puțin 18 ani sau că sunteți părintele sau tutorele unui astfel de minor și că sunteți de acord cu utilizarea site-ului web de către un astfel de minor dependent. În cazul în care aflăm că au fost colectate informații personale de la utilizatori cu vârsta mai mică de 18 ani, vom dezactiva contul și vom lua măsuri rezonabile pentru a șterge imediat aceste date din evidențele noastre. Dacă luați cunoștință de orice date pe care le-am colectat de la copii cu vârsta sub 18 ani, vă rugăm să ne contactați la office@handeco.ro.
9. CARE SUNT DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ ÎN MATERIE DE CONFIDENȚIALITATE?
Pe scurt: În unele regiuni, cum ar fi Spațiul Economic European, aveți drepturi care vă permit un acces și un control mai mare asupra informațiilor dvs. personale. Puteți să vă revizuiți, să vă modificați sau să vă închideți contul în orice moment.
În unele regiuni (cum ar fi Spațiul Economic European), aveți anumite drepturi în temeiul legilor aplicabile privind protecția datelor. Acestea pot include dreptul (i) de a solicita accesul și de a obține o copie a informațiilor dvs. personale, (ii) de a solicita rectificarea sau ștergerea; (iii) de a restricționa prelucrarea informațiilor dvs. personale; și (iv) dacă este cazul, la portabilitatea datelor. În anumite circumstanțe, este posibil să aveți, de asemenea, dreptul de a vă opune prelucrării informațiilor dvs. personale. Pentru a face o astfel de solicitare, vă rugăm să utilizați datele de contact furnizate mai jos. Vom lua în considerare și vom acționa cu privire la orice solicitare în conformitate cu legile aplicabile privind protecția datelor.
În cazul în care ne bazăm pe consimțământul dvs. pentru a vă prelucra informațiile personale, aveți dreptul de a vă retrage consimțământul în orice moment. Vă rugăm să rețineți, totuși, că acest lucru nu va afecta legalitatea prelucrării înainte de retragerea acestuia și nici nu va afecta prelucrarea informațiilor dvs. cu caracter personal efectuată pe baza unor motive legale de prelucrare, altele decât consimțământul.
Dacă sunteți rezident în Spațiul Economic European și considerați că vă prelucrăm în mod ilegal informațiile dvs. personale, aveți, de asemenea, dreptul de a depune o plângere la autoritatea locală de supraveghere a protecției datelor. Puteți găsi datele de contact ale acestora aici: http://ec.europa.eu/justice/data-protection/bodies/authorities/index_en.htm.
Dacă sunteți rezident în Elveția, datele de contact ale autorităților de protecție a datelor sunt disponibile aici: https://www.edoeb.admin.ch/edoeb/en/home.html.
Dacă aveți întrebări sau comentarii cu privire la drepturile dvs. de confidențialitate, ne puteți trimite un e-mail la adresa office@handeco.ro.
Informații despre cont
Dacă doriți în orice moment să revizuiți sau să modificați informațiile din contul dvs. sau să vă închideți contul, puteți face asta prin una din urmatoarele metode:
- Contactați-ne folosind informațiile de contact furnizate.
- Să vă conectați la setările contului dvs. și să vă actualizați contul de utilizator.
La solicitarea dvs. de a vă încheia contul, vom dezactiva sau șterge contul și informațiile dvs. din bazele noastre de date active. Cu toate acestea, este posibil să reținem unele informații în fișierele noastre pentru a preveni fraudele, pentru a soluționa problemele, pentru a vă ajuta în cadrul oricăror investigații, pentru a aplica Termenii noștri de utilizare și/sau pentru a respecta cerințele legale aplicabile.
Cookie-uri și tehnologii similare: Majoritatea browserelor web sunt setate să accepte cookie-uri în mod implicit. Dacă preferați, de obicei puteți alege să vă setați browserul pentru a elimina cookie-urile și pentru a le respinge. Dacă alegeți să eliminați cookie-urile sau să le respingeți, acest lucru ar putea afecta anumite caracteristici sau servicii ale site-ului nostru web. Pentru a renunța la publicitatea bazată pe interese de către agenții de publicitate de pe site-ul nostru web, vizitați http://www.aboutads.info/choices/.
Renunțarea la marketingul prin e-mail: Vă puteți dezabona de la lista noastră de e-mailuri de marketing în orice moment, făcând clic pe link-ul de dezabonare din e-mailurile pe care le trimitem sau contactându-ne folosind detaliile furnizate mai jos. În acest caz, veți fi eliminat de pe lista de e-mailuri de marketing - cu toate acestea, este posibil să continuăm să comunicăm cu dumneavoastră, de exemplu pentru a vă trimite e-mailuri legate de servicii care sunt necesare pentru administrarea și utilizarea contului dumneavoastră, pentru a răspunde la cererile de servicii sau în alte scopuri care nu țin de marketing. Pentru a renunța în alt mod, puteți:
- Să accesați setările contului dvs. și să vă actualizați preferințele.
- Să ne contactați folosind informațiile de contact furnizate.
10. CONTROALE PENTRU FUNCȚIILE DO-NOT-TRACK
Majoritatea browserelor web și unele sisteme de operare mobile și aplicații mobile includ o funcție sau o setare Do-Not-Track ("DNT") pe care o puteți activa pentru a semnala preferința dvs. de confidențialitate de a nu avea date despre activitățile dvs. de navigare online monitorizate și colectate. În acest stadiu, nu a fost finalizat niciun standard tehnologic uniform pentru recunoașterea și implementarea semnalelor DNT. Ca atare, în prezent nu răspundem la semnalele DNT ale browserului sau la orice alt mecanism care comunică în mod automat opțiunea dumneavoastră de a nu fi urmărit online. În cazul în care se adoptă un standard pentru urmărirea online pe care trebuie să îl respectăm în viitor, vă vom informa cu privire la această practică într-o versiune revizuită a acestei notificări de confidențialitate.
11. REZIDENȚII DIN CALIFORNIA AU DREPTURI SPECIFICE DE CONFIDENȚIALITATE?
Pe scurt: Da, dacă sunteți rezident al Californiei, vi se acordă drepturi specifice în ceea ce privește accesul la informațiile dvs. personale.
Secțiunea 1798.83 din Codul civil al Californiei, cunoscută și sub numele de legea "Shine The Light", permite utilizatorilor noștri care sunt rezidenți în California să solicite și să obțină de la noi, o dată pe an și gratuit, informații despre categoriile de informații personale (dacă există) pe care le-am dezvăluit unor terți în scopuri de marketing direct și numele și adresele tuturor terților cu care am partajat informații personale în anul calendaristic imediat anterior. Dacă sunteți rezident al Californiei și doriți să faceți o astfel de solicitare, vă rugăm să ne trimiteți cererea în scris folosind informațiile de contact furnizate mai jos.
Dacă aveți sub 18 ani, locuiți în California și aveți un cont înregistrat pe site-ul web, aveți dreptul de a solicita eliminarea datelor nedorite pe care le postați public pe site-ul web. Pentru a solicita eliminarea acestor date, vă rugăm să ne contactați folosind informațiile de contact furnizate mai jos și să includeți adresa de e-mail asociată contului dvs. și o declarație că locuiți în California. Ne vom asigura că datele nu sunt afișate public pe site-ul web, dar vă rugăm să fiți conștienți de faptul că este posibil ca datele să nu fie eliminate complet sau integral din toate sistemele noastre (de exemplu, copii de rezervă etc.).
12. EFECTUĂM ACTUALIZĂRI ALE ACESTEI NOTIFICĂRI?
Pe scurt: Da, vom actualiza această notificare după cum este necesar pentru a rămâne în conformitate cu legile relevante.
Este posibil să actualizăm această notificare de confidențialitate din când în când. Versiunea actualizată va fi indicată printr-o dată actualizată "Revizuit", iar versiunea actualizată va intra în vigoare imediat ce va fi accesibilă. În cazul în care aducem modificări importante acestei notificări de confidențialitate, vă putem notifica fie prin afișarea la loc vizibil a unei notificări cu privire la aceste modificări, fie prin trimiterea directă a unei notificări. Vă încurajăm să consultați frecvent acest aviz de confidențialitate pentru a fi informat cu privire la modul în care vă protejăm informațiile.
13. CUM NE PUTEȚI CONTACTA ÎN LEGĂTURĂ CU ACEASTĂ NOTIFICARE?
Dacă aveți întrebări sau comentarii cu privire la această notificare, ne puteți trimite un e-mail la adresa office@handeco.ro sau prin orice altă metodă pusă la dispoziție pe site-ul nostru web.
14. CUM PUTEȚI REVIZUI, ACTUALIZA SAU ȘTERGE DATELE PE CARE LE COLECTĂM DE LA DUMNEAVOASTRĂ?
Pe baza legilor aplicabile din țara dumneavoastră, este posibil să aveți dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal pe care le colectăm de la dumneavoastră, de a modifica aceste informații sau de a le șterge în anumite circumstanțe. Pentru a solicita revizuirea, actualizarea sau ștergerea informațiilor dvs. personale, vă rugăm să vizitați: https://handeco.ro. Vom răspunde solicitării dvs. în termen de 30 de zile.